Arrangement: Konferanse

Eksportkonferansen 2025

Eksportkonferansen er et årlig arrangement for norsk, eksportrettet næringsliv. Arrangementet belyser dagsaktuelle tema og problemstillinger for norske eksportbedrifter, med formål om å inspirere enda flere virksomheter til å satse på eksport og internasjonalisering.

Dato og tid

Dato: 25 mars 2025

Tid: 10:30 - 15:00

Sted: Latter

Klikk her for å melde deg på.

Bli med på årets viktigste konferanse for norsk eksportrettet næringsliv.

Konferansier Sofie Høgestøl kommer til å lede deg igjennom et tettpakket program som utforsker hvordan norske løsninger kan møte globale behov og skape positive endringer. Verden står overfor store utfordringer som krever innovative og bærekraftige løsninger. Norge har en unik posisjon til å bidra med sine avanserte teknologier og ekspertise innen ulike sektorer.

Merkevarebygging av land er avgjørende for å forme positiv oppfatning, tiltrekke investeringer og turisme, og bidra til økt eksport. En sterk nasjonal merkevare bidrar til å styrke landets omdømme og konkurranseevne på den globale scenen. Vi gleder oss derfor stort til at Simon Anholt, en av verdens fremste eksperter innen Nation Branding, holder foredrag på Eksportkonferansen 2025.

Anholt er kjent for sin innsikt og innflytelse på området, og hans TED-Talk har hele nesten 8 millioner seere, noe som gjør den til den mest sette noensinne i sin kategori.

For å sikre deg fysisk deltakelse, anbefaler vi deg å registrere påmeldingen din så kjapt som mulig. Vi har kun et bestemt antall plasser tilgjengelig. Hvis du ønsker å delta digital er det også mulig via direktesendingen vår av konferansen.

Meld deg på konferansen, helt kostnadsfritt her.

Prisutdeling

Under Eksportkonferansen kommer vi til å dele ut Eksportprisen og prisen for Årets nykommer. Prisene deles ut til norske eksportbedrifter som har lykkes med å bygge verdier i Norge gjennom utenlandske markeder i 2024, og som svarer best på følgende kriterier:

  • Bedriftene må ha en høy eksportandel
  • Bedriftene må vise til verdiskaping i Norge
  • Bedriftene må vise til markedsmessig fremgang
  • Bedriftene må levere en nyskapende løsning eller et nyskapende produkt

Velkommen!

Publisert: